Regulamin
REGULAMIN
§ 1 Definicje i ogólne warunki
W niniejszym Regulaminie zostały użyte terminy z następującym znaczeniem:
Usługodawca – TDS Group, ul. Semaforowa 65/4, 52-115 Wrocław
Strona www – Strona internetowa Usługodawcy: www.franking.com.pl
Operator – TDS Group, ul. Semaforowa 65/4, 52-115 Wrocław
Administrator danych osobowych – TDS Group, ul. Semaforowa 65/4, 52-115 Wrocław
Adres korespondencyjny: TDS Group, ul. Semaforowa 65/4, 52-115 Wrocław
E-mail: kontakt@franking.com.pl
Użytkownik – osoba fizyczna korzystająca z serwisu www Usługodawcy bezpośrednio lub ze wsparciem osób reprezentujących Usługodawcę, w szczególności osoba przekazująca za pośrednictwem wskazanych na stronie www Usługodawcy kanałów komunikacji (m.in. formularz, adres e-mail, itp.) zapytania, zlecenia, bądź dokumentację umożliwiającą świadczenie usług przez Usługodawcę.
Klient – osoba fizyczna objęta już obsługą przez Usługodawcę.
Analiza Umowy – usługa realizowana przez Usługodawcę z wykorzystaniem wsparcia profesjonalnego podmiotu świadczącego obsługę prawną, obejmująca ocenę umowy kredytowej Użytkownika serwisu www Usługodawcy lub Klienta Usługodawcy.
Grupa Partnerska – profesjonalny podmiot/podmioty świadczące obsługę prawną i administracyjną współpracujący z Usługodawcą.
Podmiot przetwarzający – podmiot współpracujący z Usługodawcą, będący wykonawcą lub podwykonawcą całości lub części zlecenia. W szczególności w roli tej należy rozpatrywać Grupę Partnerską.
RODO – rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1)
Ogólne warunki
- Użytkownik, który jest zainteresowany uzyskaniem oferty kancelarii lub firm zajmujących się sprawami dot. tzw. kredytów frankowych, może bezpłatnie skorzystać z porównywarki ofert dostępnej w serwisie, prowadzonej przez Usługodawcę i ma możliwość wyboru oferty i podpisania umowy na prowadzenie sprawy.
- Aby korzystać z Usług Użytkownik musi zaakceptować Regulamin. Korzystanie z Serwisu oznacza, że Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania zasad opisanych w Regulaminie.
- Jeśli Usługodawca stwierdzi, że Użytkownik narusza zasady Regulaminu ma prawo odmówić mu świadczenia Usług.
§ 2 Analiza Umowy
- Użytkownik poprzez wypełnienie formularza dostępnego na Stronie www Usługodawcy, lub przekazanie danych i dokumentacji na adres e-mail Usługodawcy wskazany na Stronie www Usługodawcy wyraża zgodę na realizację usługi Analiza Umowy.
- Użytkownik akceptuje fakt, że przekazanie danych w ramach zgłoszenia zdefiniowanego w §2 pkt.1 powyżej są tożsame z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności Usługodawcy.
- Analiza Umowy obejmuje ocenę merytoryczną dokumentacji przesłanej przez Użytkownika/Klienta w tym w szczególności weryfikację występowania tzw. klazul abuzywnych w umowie kredytowej Użytkownika oraz szacowanie potencjalnych korzyści wynikających z podjęcia współpracy z Usługodawcą i/lub Kancelarią współpracującą z Usługodawcą.
- Wszelkie obliczenia wykonane w ramach Analizy Umowy oparte są o dane przekazane przez Użytkownika/Klienta.
- Usługodawca bezpośrednio lub poprzez Kancelarię może podjąć dodatkowy kontakt z Użytkownikiem, zwłaszcza w sytuacji, gdy dane i dokumentacja przesłane przez Użytkownika są niekompletne, nieczytelne bądź pojawiają się jakiekolwiek wątpliwości co do ich treści.
- Rezultatem Analizy Umowy jest propozycja obsługi ze strony Grupy Partnerskiej, o ile dane przesłane przez Użytkownika umożliwią zakwalifikowanie zgłoszenia jako potencjalnie efektywnego dla Stron.
- Wynik Analizy Umowy może zostać przekazany w postaci wiadomości e-mail, kontaktu telefonicznego, listownie oraz osobiście przez przedstawicieli Usługodawcy lub Kancelarii.
- Użytkownik/Klient na etapie zgłoszenia (wypełnienie formularza lub wysyłka e-mail) oświadcza, że przekazywane informacje są zgodne ze stanem faktycznym oraz że jest uprawniony do posługiwania się nimi.
§ 3 Oświadczenia Usługodawcy
- Usługodawca bezpośrednio lub za pośrednictwem Grupy Partnerskiej przekaże informację o wynikach Analizy Umowy w terminie uzgodnionym indywidualnie z Użytkownikiem/Klientem, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od dnia odbioru zgłoszenia.
- W sytuacjach uniemożliwiających wykonanie analizy Usługodawca poinformuje Użytkownika/Klienta o przyczynach oraz możliwych rozwiązaniach zaistniałej sytuacji.
- Usługodawca bezpośrednio lub za pośrednictwem Kancelarii dołoży starań, by wesprzeć Użytkownika/Klienta w gromadzeniu dokumentacji umożliwiającej rzetelne i efektywne wykonanie usługi Analizy Umowy.
- Usługodawca zastrzega, że Analiza Umowy nie obejmuje innych określonych czy dorozumianych usług prawnych i/lub podatkowych, a jedynie analizę umowy kredytowej denominowanej w walucie obcej CHF (Frank Szwajcarski).
- Usługodawca informuje, że szczególnymi przypadkami są sytuacje zaprzestania opłacania rat kredytowych wynikających z umowy kredytowej przez Użytkownika/Klienta oraz ewentualne wypowiedzenie umowy kredytowej przez bank kredytujący Użytkownika/Klienta.
§ 4 Polityka prywatności
- Polityka Prywatności URL: https://franking.com.pl/polityka-prywatnosci/ obowiązuje od 25.05.2018 r. i stanowi integralną część niniejszego Regulaminu. Akceptacja Regulaminu oznacza akceptację Polityki prywatności.
- Dla interpretacji terminów przyjmuje się definicje z Regulaminu.
- Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Dane osobowe podawane w Formularzu są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla innych Użytkowników/Klientów za wyjątkiem uprawnionych osób po stronie Usługodawcy.
- Usługodawca informuje, że Użytkownik/Klient na etapie realizacji usługi Analiza Umowy może dokonać częściowej anonimizacji danych osobowych i innych uwidocznionych w umowie kredytowej.
- Dane niezbędne do wykonania usługi Analiza Umowy to: dane liczbowe dotyczące warunków umowy kredytowej, data zawarcia umowy, imiona i nazwiska kredytobiorców, adres e-mail i/lub telefon umożliwiające Usługodawcy kontakt zwrotny z Użytkownikiem/Klientem.
§ 5 Usługodawca jako Administrator Danych Osobowych
- Usługodawca jest Administratorem danych swoich Klientów oraz osób fizycznych, które po raz pierwszy skorzystały z Formularza i/lub przesłały zapytanie z wykorzystaniem dostępnych na stronie www.franking.com.pl form kontaktu, w tym adresów e-mail, telefonów, adresów korespondencyjnych (pocztowych).
- Usługodawca jest Administratorem danych osób korzystających z usług dodatkowych takich jak: newsletter, cykliczne powiadomienia, bieżąca obsługa zlecenia.
- Dane osobowe przetwarzane są:
- zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
- zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności,
- w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną,
- w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą.
- Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli Usługodawca jest ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: kontakt@franking.com.pl.
- Usługodawca nie będzie przetwarzał danych Klientów z zastrzeżeniem do przetwarzania danych Użytkownika po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.
- Usługodawca ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
- Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek:
- rozwiązania Umowy;
- cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
- Dane osobowe przetwarzają osoby posiadające upoważnienie Usługodawcy lub Przetwarzający, z którymi Usługodawca ściśle współpracuje.
§ 6 Powierzanie przetwarzania danych
- Usługodawca w ramach realizacji usługi Analiza Umowy może korzystać ze wsparcia Grupy Partnerskiej i powierza jej dane niezbędne do oceny możliwości realizacji pomocy prawnej i/lub opracowania oraz przedłożenie propozycji współpracy.
- Usługodawca w oparciu o zgodę marketingową oraz regulamin, powierza przetwarzanie danych niezbędnych Grupie Partnerskiej do skutecznego opracowania i realizacji zlecenia obsługi prawnej na rzecz Użytkownika/Klienta.
- Powierzenie udzielone jest na czas trwania Umowy, zgodnie z Regulaminem. Po zakończeniu powierzenia, Usługodawca w terminie do 3 miesięcy usuwa powierzone dane osobowe.
- Zakres danych objętych powierzeniem obejmuje dane przesłane przez Użytkownika/Klienta za pośrednictwem formularza na stronie www Usługodawcy, dane przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Usługodawcy lub w inny sposób.
§ 7 Podpowierzanie przetwarzania danych
- Usługodawca może podpowierzyć konkretne operacje przetwarzania danych w drodze pisemnej umowy podpowierzenia innym podmiotom przetwarzającym.
- Dokonując podpowierzenia Usługodawca ma obowiązek zobowiązać Podprzetwarzającego do realizacji wszystkich obowiązków Usługodawcy wynikających z niniejszej Umowy powierzenia, z wyjątkiem tych, które nie mają zastosowania ze względu na naturę konkretnego podpowierzenia.
- Usługodawca ma obowiązek zapewnić, aby Podprzetwarzający złożył zobowiązanie do wykonania obowiązków, o których mowa w poprzednim ustępie. Może to zostać wykonane przez podpisanie stosownego oświadczenia adresowanego do Usługodawcy wraz z podpisaniem Umowy Podpowierzenia, zawierającego listę obowiązków Podprzetwarzającego.
- Usługodawca nie ma prawa przekazać Podprzetwarzającemu całości wykonania Umowy.
§ 8 Postanowienia uzupełniające
- Usługodawca oświadcza, że zapewnia wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
- Usługodawca zobowiązuje się, że:
- przetwarza dane osobowe wyłącznie na udokumentowane polecenie Użytkownika/Klienta, dotyczy to też przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej – chyba, że obowiązek taki nakłada na niego prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego, któremu podlega podmiot przetwarzający; w takim przypadku przed rozpoczęciem przetwarzania podmiot przetwarzający informuje Administratora o tym obowiązku prawnym, o ile prawo to nie zabrania udzielania takiej informacji z uwagi na ważny interes publiczny,
- zapewnia, by osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zobowiązały się do zachowania tajemnicy,
- podejmuje wszelkie środki wymagane na mocy art. 32 RODO,
- przestrzega warunków korzystania z innych podmiotów przetwarzających,
- będzie niezwłocznie informować Użytkownika/Klienta, jeżeli jego zdaniem wydane mu polecenie stanowi naruszenie RODO lub innych przepisów Unii lub państwa członkowskiego, o ochronie danych, z uwagi na siedzibę Usługodawcy,
- przez czas trwania Umowy, w ramach swojej organizacji, będzie przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z przepisami prawa o ochronie danych osobowych (RODO oraz przepisami państwa członkowskiego z uwagi na swoją siedzibę), w tym między innymi przetwarzać je będzie poprzez zastosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych adekwatną do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, będzie prowadził ewidencję osób upoważnionych do przetwarzania powierzonych danych osobowych i zobowiązuje ich do zachowania tajemnicy.
§ 9 Cookies (ciasteczka)
- Usługodawca używa cookies zwierających session ID do monitorowania odwiedzin oraz rozpoznawania osób odwiedzających stronę www.
- Strona www usługodawcy korzysta z cookies. Cookies, które są przetwarzane analizują anonimowe informacje na temat używania strony www. Są to narzędzia do analityki internetowej – autorskie rozwiązania Usługodawcy albo zewnętrzne, które implementuje w ramach administracji stroną www. Cookies pomagają udoskonalać funkcjonalność strony www i dostosować ją lepiej do oczekiwań i potrzeb osób odwiedzających. Narzędzia te gromadzą anonimowe informacje, odnotowują tendencje występujące w witrynie bez identyfikowania poszczególnych osób. Podobnie jak wiele innych usług, narzędzia te korzystają z własnych cookies do analizowania działań osób odwiedzających. Cookies te służą do przechowywania informacji, np. czasu rozpoczęcia bieżących odwiedzin oraz tego, czy osoba odwiedzająca była już kiedyś na stronie, z jakiej witryny trafiła, jakiej rozdzielczości ekranu jest jej urządzenie, jak porusza się po stronie etc.
- Każda osoba przeglądająca stronę www powinna poprzez modyfikację ustawień swojej przeglądarki internetowej zarządzać cookies. Jeżeli nie chcesz z nich korzystać możesz uniemożliwić zapisywanie cookies na swoim urządzeniu bądź zapisane pliki trwale usunąć. Informujemy, że może to jednak wpłynąć na pogorszenie jakości świadczonej Usługi przez brak zbierania cookies i odczytywania na ich podstawie informacji.
- Użytkownik/Klient otrzyma powiadomienia dot. ważnych informacji związanych z funkcjonowaniem strony www Usługodawcy.
§ 10 Newsletter
- Usługodawca może świadczyć usługę informowania o bieżących aktywnościach i nowościach w formie Newsletter.
- Newsletter wysyłany jest e-mailem na adres wskazany przez Użytkownika/Klienta.
- Osoba zapisana na newsletter może się z niego wypisać klikając przycisk „anuluj subskrypcję” lub podobny na dole każdej wiadomości z newslettera.
- Rezygnacja z usługi Newsletter nie jest tożsama z rezygnacją innych usług, w tym w szczególności zleceń dla kancelarii prawnej.
§ 11 Google Analytics
- Niniejsza witryna internetowa korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. („Google”). Google Analytics używa „plików cookies” (o których mowa powyżej) w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają. Informacje generowane przez „pliki cookie” na temat korzystania z witryny przez użytkownika (włącznie z jego adresem IP) będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych.
Google będzie korzystała z tych informacji w celu oceny korzystania z witryny przez użytkowników, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn, oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z Internetu. Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google. Google nie będzie łączyła adresu IP użytkownika z żadnymi innymi danymi będącymi w jej posiadaniu. Użytkownik może zrezygnować z „plików cookies” wybierając w przeglądarce ustawienia, o których mowa powyżej. Korzystając z niniejszej witryny internetowej wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących Państwa danych w sposób i w celach określonych powyżej.
§ 12 Odnośniki do innych stron
W Serwisie znajdują się również odnośniki do innych stron WWW. Zasady korzystania ze stron internetowych i zachowania prywatności użytkowników stron, do których użytkownik zostaje przekierowany za pomocą odnośnika, są zamieszczone na tych stronach.
§ 13 Bezpieczeństwo informacji
Usługodawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by dane osobowe Użytkownika były bezpieczne, w tym zabezpiecza dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, ich utratą lub zniszczeniem. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych Użytkownika zostały wdrożone odpowiednie zabezpieczenia personalne, organizacyjne, techniczne (informatyczne) i fizyczne.
§ 14 Zmiany w polityce prywatności
Usługodawca może zmienić obowiązującą politykę prywatności, w szczególności w celu jej dostosowania do wymogów określonych obowiązującymi przepisami prawa, informując o dokonanych zmianach w serwisie.